Thursday 24 January 2013

~Nik Nur Munirah~ Pengedar Shaklee di Kuala Lumpur

Ni saya nak share tentang anak buah saya yang berada di Kuala Lumpur...Pengalaman beliau sebelum mengamalkan Shaklee dan selepas mengambil Shaklee. Boleh hubungi Nik Nur Munirah di FB atau sms 0192593531 untuk sebarang pertanyaan:)

Pengalaman ambil Herbalax :
Dulu ada masalah sembelit yang sangat teruk.Pernah try makan macam-macam ubat tapi perut semakin sakit dan sakit,pembuangan jadi lancar pun tapi tak lega,rasa terlalu 'kuat' sangat.Jadi akak dah stop amek ubat-ubat yg untuk pembuangan,sampailah satu masa tu berkenalan dengan ayu dlm fb dan ayu perkenalakn HERBALAX.

kali pertama cuba terus lancar dan perut tak lah terlalu sakit sangat-sangat selepas membuang sampai tak boleh bekerja.Yang boleh cakp adalah kelegaan yang sanagt-sangat terasa macam membuang macam biasa. Herbalax ni akak ambil seminggu sekali sahaja untuk cuci usus yg kotor. Masalah sembelit tiada lagi setakat nie.setelah consume Herbalax. Alhamdulillah....ameen.
*Ha..yang ni pengalaman beliau menggunakan herblax..

Sekarang jom baca pengalaman beliau consume Vitamin E, C dan B Complex
Pengalaman ambil B Complex :
Akak seorang yg mudah stress dan cepat rasa tension.Muka akan muncung je kalau tension.Tapi setelah consume B Complex,alhamdulillah, stress tu dah semakin menurun dan kurang rasa tertekan dah walaupun banyak kerja. Maksudnye disini tekanan tu terkawal.

Pengalaman ambil B Complex + Vit C + Vit E : Kulit rasa lebih selesa, kurang dh pori-pori terbuka dan kulit rase 'smooth' je.

Hehehehehe...best... X caya?? Ini buktinya.. :)



Shaklee memang x boleh merubah wajah ye.. Tapi yang pasti ianya boleh mengembalikan keserian wajah kita.Jadi anda yang berminat,boleh hubungi kak Mun ni..:)

1 comment:

  1. sebarang pembelian dari saya dan rangkaian saya..anda boleh dapatkannya dengan harga yang cukup ISTIMEWA. just contact me di 013-8148809.

    ReplyDelete

You might love this