Monday 25 March 2013

Dr Siti Raidah~Pengedar Shaklee di Kuala Lumpur

Doktor Siti Raidah adalah Pengedar Shaklee anda di sekitar Kuala Lumpur dan beliau meruapakan antara pengamal makanan tambahan bersama SHAKLEE..So ayuh bersama-sama pengalaman beliau sepanjang Consume Shaklee ni..:)

Testimonial dari saya:
Assalamualaikum semua,
Saya mula berminat nak makan produk shaklee ni setelah saya melahirkan anak pertama saya. Masa tu saya tengah pening nak cari produk untuk kuruskan badan yang tidak berbahaya untuk baby saya sebab saya breastfeed dia..Kebetulan kawan saya yang introduce saya dengan shaklee product (ESP+Alfalfa+Lecithin).


 Masa tu saya agak risau kerana susu badan saya tak cukup untuk baby dan saya pun keje dan tidak menyusu baby secara direct. Alhamdullilah, product ni bukan sahaja meningkatkan susu badan saya dengan banyak tapi ia juga mengurangkan berat badan saya. ESP dan lecithin memang berkesan untuk memperbanyakkan susu lagi. Alfalfa sangat membantu dengan sistem pencernaan saya dan mengelakkan dari konstipasi.

Maklumlah setelah bersalin tempat jahitan pon rase sakit lagi dan saya trauma sakit kalo mengalami konstipasi. Jadi untuk bakal2 ibu di luar, saya memang sarankan produk shaklee ni sebab ia tidak hanya meningkatkan si ibu tetapi ia juga selamat untuk bayi.
Shaklee distributor
Siti Raidah
ID 924991

 
Jadi pada U all yang hendak dapatkan servis Konsultasi dari beliau, u all boleh direct contact dia ye. (^_^), jemput ke FB beliau juga ye.https://www.facebook.com/#!/siti.raidah.3..
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

You might love this