Friday 30 March 2012

Perfomance Drink untuk elak dehidration teruk..

Salam petang jumaat..
Petang ni nak share tentang kebaikan PD pulak iaitu Perfomance Drink,

Apa yang istimewanya performance drink ni ye?  Jom baca fakta berkenaan performance drink ni..

1. Ia adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik. Ia tiada gas macam 100 plus.

2. Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina.

3. Ia bukan milk booster, atau minuman penambah susu, sebaliknya membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan. Untuk mencegah masalah pengdehidratan sepanjang berada di sana terutama waktu panas terik

3. Ia mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah.

4. Ia bukan saja untuk ibu menyusu/mengandung semasa berpuasa, tapi sesuai untuk semua, terutama yang kerja di tengah panas. Budak2 demam pun elok amik ni sebab biasa la budak2 bila dah demam tak selera makan minum. Ia boleh tolong cegah dehydration tu.
 




Tu dia...fakta tentang performance drink...saya memang sukakannya...rasa oren yang sangat lazat kalau ia dibancuh dengan air kosong..saya akan pastikan ada stok performance drink dalam peti ais saya setiap masa...emergency tak tahu bila...so lebih baik berpada2...lagipon guna sikit je...tak perlu banyak2...

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment

You might love this